tandarts wil zenuw er niet uithalen, is dit juiste beslissing?

tandarts zei dat mijn tand linksonder pijn blijft doen door wijsheidstand, hij wil mijn wijsheidstand er niet uithalen en mijn zenuw uit mijn tand ook niet, mijn kaak ziet al maanden dik, is hard en blijft pijn doen, hij zegt altijd blijven spoelen,ik neem al maanden ibuprofen 500mg hoe meer ik het inneem hoe minder het werkt ik weet niet meer wat doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat zijn behandeling juist is kan ik geen pasklaar antwoord op geven, ben immers niet medisch onderbouwt.
Maar dat u zolang met klachten rondloopt is zeker niet normaal.
Wat is nu wijsheid.
Deze tandarts aanhouden en met de klachten blijven zitten.
Of een andere tandarts opzoeken die u er misschien wel vanaf wilt helpen.

U kunt dus een paar dingen doen.
Eisen dat hij u helpt.
Of met klemmende toon verzoeken voor een verwijs brief voor een kaakchirurg.
Of gewoon naar een andere tandarts gaan.

U kunt ook uw huisarts vragen om u door te verwijzen naar een kaakchirurg.

Ik zelf zou persoonlijk op zoek gaan naar een andere tandarts.
Is het niet direct om over te stappen dan wel voor een second opinion.